The Viewer

Monday, April 22, 2013

Surprised Birthday Cake From Mia (Kuantan)

Assalammualaikum WBT Bloggers!!!...
Kali ini saya nak upload pics "surprised cake" yang di tempah oleh seorang pembeli dari Kuantan, Mia namanya..Dia ni nak buat surprised untuk kawannya di Kuala Klawang sempena hari lahir penerima pada 19hb April (Jumaat) lepas...
Atas permintaan beliau, kek tu perlu di hantar pada pagi Sabtu. So saya telah siapkan kek berbentuk "heart" dan kek tersebut adalah Italian Rainbow. Kebiasaannya, Italian Rainbow saya buat tanpa ape2 special shape or design, tapi kali ni saya buat sedikit kelainan atas permintaan si penempah..Jauh dia tempah...tapi takpe, harap2 cik Mia tk serik untuk buat tempahan dari saya akan datang..
Jom kita jamu mata dgn beberapa pics yg sempat saya snap sebelum delivery...

 
 



This was comment from Mia. Thank You so much dear!!

No comments:

Post a Comment