The Viewer

Saturday, January 12, 2013

Lai...Lai...Lai....Cheese Cake Yang Debooomm!!!!

 
 
Wahh...terliuq tak tengok cheese cake saya ni..Ini adalah perisa OREO...yeay!! ni misti anak2 u all akan suka dengan cheese cake ni sebabnya luar dalam ada Oreo taw!!..hehhehhe...
 
Jadi, kali ni saya nk tunjukkan pula cheese cake terbaru dari Bzee Bakery resepi...Memamg TERBAIIIIKlah!!!!kalau tak cuba, memang sangat2 rugi..hehhehe...promote ni!!...
Harga???Usah di bimbangkan sebabnya, harga saya tak la sehingga seperti di kedai bakery ternama..ehemmm..toksah nk sebut la ye...Anda semua sedia maklum...
 
In Shaa Allah, rasa dan tekstur cheese cake ni memang LAZAT.. Jom kita jamu mata lagi kek cheese terbaru ni..dan selepas itu buatla PILIHAN ye...
 
 
 
 
 



Selesai sudah kesemua kek cheese terbaru saya..
Selingan ye...Buat yang tak tahu nak order atau tempah kek ni..senang aje, seperti mana2 urusan pembelian secara ONLINE..kena bank-in dahulu (sekiranya sudah confirm) ke dalam bank  seperti berikut:

Nama: Noorrulhaini Bt Samsudin
Acc. Public Bank: 4801485607
Acc. Maybank: 164315271804

Kebiasaanya, saya akan menyuruh pembeli membuat bayaran 50% dari harga asal kek tersebut..Untuk mengetahui harga, sila SMS saya terdahulu ye di talian:

017-6025542 - Haini.. kalau nak cara moden..Whatssapp je pon ok!!hehehehhe..

 
 
 


No comments:

Post a Comment