The Viewer

Tuesday, January 1, 2013

TAHUN2013 = Permulaan diri ku...

Assalammualaikum semua warga bloggers Malaysia..
Alhamdulillah, pada tahun 2013 segalanya perlu baru kan? Setiap orang pasti ada AZAM yang baru...tak pun sekadar memperhebatkan azam yang terdahulu..mana lah tahu kan, masih belum tercapai...tidak mengapa, USAHA TANGGA KEJAYAAN...

Pada kali ini, saya insan kerdil ini sekadar mahu memberi pilihan kepada pengguna2 lawan web terutama sekali mereka yang tinggal di daerah SEREMBAN termasuk la Seremban 2, Senawang dan juga Sendayan. Pilihan apa?

Ahah...pilihan kek 'homemade' yang lazat2 dan terkini dari resepi kak Ina (Bzee Bakery)...Harga macammana kak?...haish...harga tokdah nk bimbang..semuanya sangat berpatutan dan berbaloi dengan kek yang anda akan dapat.. In Shaa Allah...

Buat masa ini, saya mempunya beberapa pilihan kek yang boleh anda pilih..silalah rajin2 layari blog saya ini.. Dan jangan lupa tinggalkan comment atau pun buat pertanyaan..hehheee....



Seperti mekarnya rose di laman rumah saya sendiri (di atas)...begitu la mekarnya harapan saya untuk mendapat "feedback" daripada blogger/ pengguna2 internet..Zaman IT ni, segala benda pun orang lebih selesa duduk dan online sahaja bila hendak membuat pembelian..Asalkan ianya SELAMAT...

''SELAMAT MELAYARI!!!''

No comments:

Post a Comment