The Viewer

Sunday, March 24, 2013

Choco Mousse Strawberries Cake

 
 
Assalammualaikum WBT Bloggers!!
Lama betul rasanya tak menambah koleksi kek saya bulan ni...Hrmm...bulan March 2013 memang bulan yang sangat sibuk. Mana tidaknya, setiap minggu saya kerja luar bandar, kalau dalam kata omputihnya ialah "outstation"..hhuhuh, kena tinggal cik abang di rumah la...Esok pun saya akan terbang ke Kota Kinabalu..Untuk apa? misti la sebab urusan kerja. Bukan bercuti ye sebab saya pergi pun seorang diri. Tidak ade yang meneman pun....
 
Hihihi, kek di atas adalah pesanan dari member office buat isteri tercinta, Norita yang akan menyambut hari kelahiran pada 27 Mac 2013 akan datang. Tapi di sebabkan saya tk masuk ke ofis sehingga ujung minggu ni, maka saya siapkan awal, iaitu hari ini Isnin. So boleh la dia bawa balik esok utk surprise kan isteri ye..kalau nk buat surprise la..
hihih....
 
Malas saya nk tulis panjang lebar la...tk de idea lagipun kerja atas meja saya ni dah melambak...report tk sempat siap sebab baru hari ni masuk office. satu hari je la, next week baru saya akan fully in the office...Harap2 adalah pesanan time saya di office.. Kalau tidak bosan jugak duk diam tkde ape nk buat ujung minggu kan?...ok, jom jamu mata lagi....
 
Owh ya, sabtu lepas sempat saya ke Cameron Highlands. misti la cik abang yang bawakan...so saya sempat la sambar fresh strawberries....Buat deco cake ni...
 
 
Happy Birthday Ita!!! (makluman, ita ni dulu kerja di ofis saya gak)


No comments:

Post a Comment