The Viewer

Wednesday, March 6, 2013

Filling Bun in da' House!!!

Assalammualaikum Bloggers!!!..
Sebenarnya nak updates tentang class roti saya last Saturday di Kajang town...Tapi di sebabkan line internet tidak bagus sangat, saya endahkan aje la..Sempat updates tajuk je...hahhaha...

Rasa dah malam sangat pula sekarang ni, mata pun makin berat maknanya dah nak lelap.. Minta2 line wifi hotel ni laju sikit..So cepat la saya dapat upload all the picture of filling bun yang saya belajar tempohari....

Yellow River Bun

 Cheese Stick Bun
 
Chicken Sausage Bun

 




 
 
Ni antara yang sempat saya snap selepas kelas...In Shaa Allah, bila saya yang buta sendiri nanti saya akan upload lagi pic terbaru ye..hihih..Lama dah tk pergi jenguk bakery shop ni..dan membeli bun seperti di atas..Alhamdulillah, dapat juga menghasilkan filling bun sendiri...hihih.. walaupun dengan bantuan chef yang sedia ade..
Okay, nak out dulu ye...sehingga berjumpa lagi...bye!

No comments:

Post a Comment