The Viewer

Wednesday, March 6, 2013

Order Before Fly to Singapore :-)

Assalammualaikum WBT Bloggers!!
Malam yang sunyi dalam hotel room ni, elok la kiranya saya updates post terkini dengan beberapa gambar terkini sepanjang minggu ni... Weeee, walaupun bulan Mac adalah bulan yang sangat BUSY bagi saya yang bekerja sepenuh masa..Tetapi, minat untuk "BAKING" masih tidak akan dilupakan...Alhamdulillah...Kalau dah minat, sanggup je luangkan masa walaupun badan penat...

Sebenarnya, sekarang ni saya oustation di Singapore sehingga Jumaat ..huhuhu...Tapi, member kakak dari Hosp. Serdang nk rasa Red Velvet cake (1 kg) untuk hari SELASA lepas..So, saya ambil juga...Semoga berpuashati dengan kek saya ye... Minta maaf sekiranya kek rvc saya kali ni nampak plain je...
 
 
 
 
Edited version
 
 
In Shaa Allah, in future saya akan improves my skill on decorating the cake...To be more tempting looking cake..hehehehee...
 
 

 


No comments:

Post a Comment