The Viewer

Thursday, February 28, 2013

Birthday Adik Ipar - Nutra

Assalammualaikum WBT Bloggers!!!
Tinggal lagi 15 minit waktu berehat, jadi saya nak update satu post untuk last week. Ni sempena surprised dinner untuk adik ipar- Nutra Shah..hihih.. Rasa2 ni surprise dari si isteri buat si suami nya. hihih...So dia minta buat kek comel ..0.5 kg je..sponge cake, so saya buatkan berry's cake la...

Kek ni paling mudah nak buat dan cepat...Saya bikin kek ni pukul 6.30pm dan dapat siapkn sebelum maghrib. Alhamdulillah.. Tapi itulah, masih tak expert dalam acara men'solek' kan kek ni.. Maklum lah, buat dengan cepat..idea utk solekan bagi kek ni pon terhad.. tapi takpe, rasanya tetap memuaskan..hihih

Jom lah kita layan kek comel ni...




 
Dari setiap angle saya snap.. Seperti selalunya, kalau saya buatkan sponge cake ni memang suka gunakan fresh fruit je... Nampak menyelerakan!!..


 


No comments:

Post a Comment