The Viewer

Monday, February 18, 2013

Kek Untuk Persatuan Waris Hajah Bainah (PWHBS) yang ke-5

Assalammualaikum semua!!
Lagi sekali hari ni saya nak sambung kisah minggu lepas yang saya kata sangat sibuk tu..huhuhu...sibuk tu tidak la, tk masa hujung minggu saya penuh dengan aktiviti je la.. Sambil tu saya penuhkan order. Akhir sekali kek yang saya hasilkan adalah kek untuk sambutan Hari Keluarga Persatuan Waris Hjh Bainah (PWHBS) yang ke 5 tahun...

Alhamdulillah, hampir menjelang pagi saya menyiapkan kek ni..Bukan la sebab kek ni bertingkat2 tapi sebab start buat kek ketiga pun dah malam hari..Dalam pukul 9 lebih macam tu la..Last sekali baru la nk siapkan kek PWHBS ni...Dan kek persatuan ni atas request YDP nya, juga nk bentuk 5 dan dan ade sdikit tulisan di atas kek tersebut.huhuh.. Disebabkan malam tadi saya dok mendelete gambar, tanpa di sedari saya telah men'delete' la kesemua kek PWHBS.. Nasib ade tinggal satu gambar kek ni saya snap..huhu.. sedih lah pula sbb tk dapat nk upload semua pics ni...

 
Tarraaaa...ni la kek yang saya cakapkan...huhuh...ni la satu2 nya pic yg dapat saya post kat blog saya ni...
 

Lain2 pics yang saya sempat snap seperti berikut..

Lepas luch baru boleh di potong kek tersebut...
 
 
dan akhir sekali selepas di potong, keluarlah wahai PELANGI!!!!!!!!
 
 
 


No comments:

Post a Comment