The Viewer

Tuesday, February 12, 2013

Strawberry Choco Cake for FARAH

 
 
Tarraaa......ni la dia kek harijadi untuk anak buah Farah yang di sambut pada sabtu lepas (090213)..waaaa...selera tak tengok kek "Strawberry Choco" ni??? hehehhe...
 
Anak sedara saya memang dah pesan awal2 untuk letak kan princess di atas keknya..Alhamdulillah, jumpa juga kat kedai bakery di Bdr Baru Bangi.. Tapi sebenarnya, saya kurang suka edible picture ni sebabnya bagi saya tk cantik princess yg ada tu.hehhe..tapi, takpe lah yang penting kek saya tu semua orang berpuas hati...Ini kek yang saya olah sedikit bagi kek asas nya lebih lembut dan moist.
 
 
Yang istimewanya adalah, fresh creamnya pun ade perisa strawberry taw!...Paling saya suka adalah, kakak (ibu kepada Farah) memang tak suka sangat makan kek.. Terutama sekali kek yang ade fresh cream.. tk nk dia sentuh punya..Tapi bila saya paksa dia..termasuklah suaminya paksa makan kek yang di atas ni..terus tersenyum dan angguk kepala..Tanda setuju yang kek ni mmg sedap..
 
 
Alhamdulillah, Bila kita dengar customer kata bagus dan tersenyum bila lepas makan kek2 saya ni, sangat lagi puas hati saya rasa. Dan makin bersemangat la saya nk hasilkan kek2 yang bermutu tinggi. Dan paling penting tahap kebersihan ketika penyediaan memang saya titik beratkan..
 
Ok lah, toksah nak karang banyak sangat ayat ni..apa kata kita jamu mata dengan gambar  yang lain2 plak...Selamat Menjamu!!
 
 
 Makin terserlah Ayumu!!
 
Bahagian dalam kek pula...
 
 
 
 
Dan tidak dilupakan kepada anak buah saya yang sorang ni!!! FARAH
 
 
 
 Kata ayahnya, bila tengok kek ni, memang rasa tk mau potong!! hahhaha....tu sebab berdiri sebelah supaya kek di potong kemas je..kan??...




No comments:

Post a Comment