The Viewer

Sunday, February 17, 2013

Hujung Minggu Yang Sangat Sibuk..

 
Assalammualaikum semua!!!!
Alhamdulillah, minggu ni saya dapat siapkan 4 biji kek tempahan dari keluarga dan rakan rapat. Nampaknya pilihan customer adalah Italian Rainbow saya lah yek.. 3 dari kek yang saya siapkan adalah kek PELANGI Italia..hahha kejap English, kejap melayu daaa...

upsss... lupa pulak nak perkenalkan Orange Tropicana cake di atas tu.. Ni untuk birthday sister, kak ikin.. dia dari awal request fresh orange and pure choco.. Untuk makluman, saya memang gunakan choco compound je.. tak akan guna coklat masakan tau. Sedap perbezaan rasa yang amat ketara. hihih, penggemar coklat yang tegar la katakan..hehhehe....
Lain-lain gambar, jom jamu di bawah ni ok.. Hari pun dah malam, malas pulak saya nk tulis panjang lebar.. Jom la kita!!

 
Ada member saya kata, kek ni nampak seksi...Auw!!! Seksi ke dia???hehhehe....
 
Ok itu kek pertama saya siapkan, dan seterusnya kek Italian Rainbow yang saya katakan tadi.heheheheee...
 
 Ni order dari member rapat untuk Suami Tercinta <3


Sedia untuk di ambil oleh tuan punya badan!!
Thnks Izan <3<3<3


No comments:

Post a Comment